Alla inlägg under september 2015

Av mamma-tilda - 29 september 2015 20:37

Just nu sitter jag o retar upp mig på människor som ska sko sig på min dotter. som vill åt hennes häst för o tjäna pengar själva.! 


 börja o tänkte skriva för o få ur mig min frustration om att ha gått upp i vikt igen..o inte orkat träna .äta nyttigt . jobbar o jobbar. o pappa o ungar.o segt liv. o så efter framgång ska andra sko sig.blir jäkligt irreterad


o ska ta beslut om jobb

 säga upp m från d gamla? rektor hör inte av sig...då är d väl dax o ta beslutet.. man tror man är värt ngt m d är man inte.jobbar är jobb . o du betyder ngt bara så länge Du utför. Vid tjänstledigt är du väck.så uppsägning g alltså på torsdag..ge det nya lite mer.over  and o ut..Har iaf tränat ikväll!! Nöjd. så långt. livet går vidare. pengar ska sparas  ta ledigt sen...sonen fått resa o dotter hjälp m tävlingen så tomt i kassan m pengar är pengar..kommer o går. sen ärvd klart d är skönt o ha på kontot som säkrthet . nu blir ja mer arg så nog för idag. ps måste skaffa dator snart igen så d går o skriva!

Av mamma-tilda - 6 september 2015 20:09

det blir inte riktigt d samma o skriva när jag är utan dator. lutar åt att jag måste lösa det...

Helgerna rullar på rätt fort. igår var jag m o hjälpte till på en tävling heela dagen! o idag packat ur transporten o fixat. dammsugat ur bilen, städat golven i huset, fixat lösdriften mm. så rätt fullt idag oxå! bara mattorna kvar o lägga tillbaka. ja en ny tvättmaskin oxå...får se om jag orkar vänta till 22! 

duscha hund oxå så nu har jag en vit hund igen:)


beställt glasögon via nätet hoppas d kommer i början på veckan. köpte billiga läsglasögon så länge.. m de lligger i mitt hus nu o jag sitter vid syrrans dator.


slog i skallen när jag duscha. skulle plocka upp schampoo flaskan från golvet o slog pannan i handfatet o nu har jag en stoor bula!! hatar när sånt händer! nugör d ont!! 

ut o mata lite hästar o fixa mattorna.


trött på tjat om allt ja sa fixa oxå! blir galen!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards