Alla inlägg under juli 2017

Av mamma-tilda - 13 juli 2017 10:34

vakanr med världens huvudvärk- vet inte om d beror på att jag 2 nätter nu tagit valerina natt el minskat socker el inre oro o spänningar.

vet inte för tillfället var sonen finns. förhoppningsvis fått hjälp. vore bra men samtidigt känns det så tungt. en gång till. tänker att jag borde vara luttrad o lärt mig. har sett signalerna o visste ju. m jag föll iaf igen. mina tårar rinner. mitt hjärta värker. älskade barn du är alltid mitt lilla barn. vill bara du ska få må gott. få ett drägligt liv. få känna dig nöjd. du har så mkt fint i dig. maktlösheten -jag kan inte hjälpa mitt barn! 10 år med ilska, sorg, hopp, kärlek, glädje, sorg hopplöshet,misslyckande , värdelös mamma. jag har tömt min energi. 


fick besked nu att pappa är inne på sjukhuset oxå.  

o ja ska jobba i helgen. o skulle boka stuga m på västkusten kan du inte boka o bo i en camping stuga för en natt! helt galet. får se vad de blir . har ju ett litet tält m kan bli trångt o bo 2 i det! o måste väl ta med voven nu kanske . hade tänkt fråga pappa.  ja ja  livet gåt vidare .


o läste om ngn som snålat o levt billig o sparat 2 årsinkomster o nu tagit pension vid 40. grattis.ungefär d jag tänkt... el iaf sluta jobba m tog ju mer lån för o hjälpa sonen. så nu har ja 4 år kvar på de. sen kankse jag kan dra ner... dax o sortera livets ekonomi.  frågan är hur ja gör m boende kostnaden... 




Av mamma-tilda - 9 juli 2017 21:11

då kom äntligen semestern! idag har jag varit helt utan planering o bara vara dag. o då sänks garden o framåt kvällen kommer nedstämdhet , depressions känslan. svaghet, menigslöshet, värdelösheten . ja allt som tänkas kan. att hoppa från en bro o bara få ett slut kom till o m upp i tanken. tårarna rinner, 


tomhet. känslan av ensamheten. inegn jag vill öppna mig för el ngn som vet el ser mig. bryt ihop , kom igen.

imorogn är d väl bara o "kötta " vidare i livet. lusten o bara lägga mig ner. vara sjuk finns där.

huvudvärk . sluta ladda telefon.  bara dra.

ved ska kapas.. ungar ska ha hjälp. pappa vill ha hjälp.  jag vill bara försvinna idag. 


att byta jobb tar på krafterna.2 byten under de sista 2 åren var kanske dumt m båda kändes nödvändiga.

nästa gång vete tusan om jag inte ska bara tim vika....dax o se över kostnader igen.  spara alla kvitton o se var pengarna tar vägen!! iaf lovat dottern en dammsugare. 17 dagar till nästa lön!


hatar pengar . när de aldrig räcker. 

valerian natt blir de ikväll. orkar inte sova dåligt m tankar som snurrar. orkar inte må skit. gråta. jag orkar inte mer .. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards