Direktlänk till inlägg 29 oktober 2023

uttråkad

Av mamma-tilda - 29 oktober 2023 14:35

sitter o känner mig uttråkad. ingen energi att göra ngt. kommer inte på ngt jag vill göra heller 

sitter i soffan o kollar dliga filmer.  skitväder ute. 


tonåringen borta hos en kompis.  ska träffa "flickvännen"  .

ska sova hos kompisen. 

jobbar på mitt kontrollbehov och oro att något ska hända. prata med han innan han åkte,

jag vill inte att något händer så vh säger att de inte är bra här. jag vet att jag kanske överdriver min oro.

älskar den ungen så jäkla mycket. 


så vad ska jag göra då? sitta hemma o tycka synd om mig. är mentalt trött av både fysik o oro. vill bara gråta

emellanåt. återhämtning är en sak utråkad en annna. trött .  trött på allt. trött på att inte orka. inte vilja ngt, 

trött på oroa mig . trött på att ha tråkigt. känns som jag inte har ngt liv just nu.

kan ju inte neka ungen o gå ut bara för jag ska må bra.  


gnäll. 

pest dag .

over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Av mamma-tilda - Torsdag 7 mars 21:08

börjar bli helt återställd efter influensan el om de nu var covid!  3 veckor drygt . sängliggande 1.5 typ.   gossen flyttat men bar här inatt. mest för o få köra Atraktorn skulle ja tro. han vill övertala sina föräldrar o få köpa den. jag sag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards