Alla inlägg under december 2016

Av mamma-tilda - 4 december 2016 17:43

det handlar om mitt liv, min framtid. men det påverkar de jag har nära såklart.

har tagit beslut sedan är inget klart. pappa o mitt <3 barn fick info idag , hade ju inte tänkt säga ngt än... 

mina tårar inombords rinner. men jag måste oxå vara lite ego - det är mitt liv.  jag måste fundera på vad jag mår bäst av nu. inte bara finnas ngn gång ibland när de frågar efter mig. ja pappa vill ju iof att jag finns hela tiden nära. han känner sig ensam.  


usch det blev skitjobbigt nu! vill inte såra . min gosse är stor o klarar sig själv kommer inte så ofta längre. jag saknar han men kan ju inte sitta fast här för det. jag måste se framåt. pappa får ta hjälp av de andra syskonen mer. o oavsett vad framtiden bär med sig så försvinner jag ju inte.


jag älskar pappa , jag älskar alla min barn! kankse tur jag läckte idag samtidigt till båda. hinner jag tjuta klart till vi ses igen... frågan är om det är jag själv som gråter mest! jag kan inte backa nu. jag måste se framåt för min egen skull. min framtid. jag måste hitta mitt liv igen. 


gud ge mig styrka.och inre frid.  gud ge mig framtidstro. låt de jag älskar hitta frid. 

Av mamma-tilda - 3 december 2016 17:54

tänk hur snabbt det kan gå på irritationsskalan! 


nu är det slut från min sida efter jul!! kommer inte låna ut pengar el ge nga gåvor! nu åker allt  xa in på låst konto!!! 

så jäkla irriterad ! det händer saker i mitt liv oxå! o mina pengar är inga miljoner som bara finns. förändring kan ske o nu gjorde de det idag när jag lånade ut o barnens farmor o kontot är då i princip tomt! jag kan inte trolla o trodde inte att ngn skulle ringa idag om saker vi pratat om tiidgare i veckan. det finns en ev lösning m den verkar ointrrssant att kolla . så jäkla irreterad!!!!! får väl skylla mig själv . 


usch. blir det måla ikväll blir det nog blixtar.....


ska åka iaf på en anställningsintervjuv!!  på fre! så håll tummarna nu! 


hälsat på sonen. han är ok. mår skaplig täven om d är tråkig tjust nu. m inte så lång tid kvar nu.


så nu ska jag försöka släppa irritationen m det kokar inombords!!! baka ngt! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards