Alla inlägg under april 2022

Av mamma-tilda - 6 april 2022 20:17

ikväll snurrar det i skallen. 

lyssnar på hårdrock. kollar film o skriver ...


tankar på barnen, jobbet . livet 

vad vi går igenom, vad som händer varje dag. vad tidningar skriver

sanning . o sanning. 


beslut. fel beslut? mikro beslut , stora beslut ? 


saknar barnen, saknar idag någon nära. de är inte ofta ja saknar en partner men idag gör jag det.

hänt en sak på jobet. en kollega går igenom en tuff upplevelse o jag inser at thänder de mig vet jag 

inte hur jag skulle tackla det . vem ska jag då använda som stöd ? 

trivs o bo själv men en sån pärs gör att tankarna på att ha någon startar. 


saknar verkligen barnen ikväll. både mina egna o mina xa . 




Av mamma-tilda - 1 april 2022 21:03

fredag !!o äntligen bara vara tid.

städat, ny bäddat i sängen o röjt! bara diskbänken var ju rätt mkt o ta rätt på....

inte tömt diskmaskin på hela veckan utan bara dumpat disken i hon.


katthår  o damm i sovrummet i drivor..  men nu är det städat! inte dammat över köksskåpen

men de klarar sig väl ett tag till, 


imorgon kommer kanske min älskade bonus pojk Z jag längtar :) synd de bara är för en stund då han skulle ner till

Småland för o köpa en grej . o inte att sambo o bebis är med  får vara tacksam han minns mig iaf ;) 

o ikväll har den andra xa varit iväg men nu är han på väg hem så jag kan släppa den tanken o ev behöva hämta.

är ju lite kulturkrock men han är värd o få känna sig som vilken tonåring som helst, älskar dessa ungar! 


äta ngt kanske... inte ätit ikväll o nu är kl . över 21! 

undrar om ja ska orka se ngt på tv el bara dumsurfa ...

ska vara barnvakt imorgon . ska nog kolla hur dags de kommer. 


over and out . alla tankar to slut 






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards