Alla inlägg under november 2015

Av mamma-tilda - 10 november 2015 21:08

trött på o vara slö...o onyttig hela tiden- m nöjd över dagen idag! en fantastisk dag på jobbet!


dock tjock så jag blir trött på mig själv. skäms. världens mage igen... tjock över hela kroppen. var så skönt o väga lite mindre även om jag inte var i "mål" m nu har jag gått upp igen istället för ner tillmålet. o jag har bara mig själv o skylla. begravning o allt som varit har ju ingen betydelse d är jag som stoppat i mig o inte tränat.


väntar på d mentala i belutsamhet. 


trött på mig själv o pengar oxå. trött på d mesta. 


Av mamma-tilda - 9 november 2015 20:29

är så bökigt  o skriva i mobilen. lånar syrrans ikväll då jag iaf behövde ut på banken  i ärenden!

lite jobbigt o vara utan dator. m vi skulle få arbetsdator ;) så då kankse d löser sig!tänkte nog efter jul på rean om d nu blir rea..kosta på mig en! 


regnar som tusan ikväll. blött överallt o klafsigt i hästhagarna. 

hem till mig strax käka o färga håret!! trött så måste rycka upp mig lite! bokat tid hos naprapat till torsdag . nya jobbet gav friskvårdskupong på 1000 kr! så då kan jag väl kosta på mig!:) resten blir till träning! stannapå gym o kolla ngn dag efte rjobbet måste igång. börjar bli tjock igen. o vad gör jag...köper ostbågar! smart.... inne i världens jäkla ätperiod o börjar nu tappa ork oxå!! 


skärp dig människa! 


fattar inte hur d kan gå så- livet är lättare o jag är iaf slut typ varannan dag o hinner inget. tiden bara försvinner. jobbar  o sedan tycker ja inte att jag gör så mkt mer. vad är fel i mitt liv??? obalans!!


hatar o liksom ha känslan o ligga 2 steg bakom mitt egna liv. börjar förstå varför pensionärer säger att det inte har tid...

pengar är ju typ lika som livet---2 steg efter;) o nu vill sonen ha hjälp m avbet o skulder. bra det . m mina pengar? jag vet inte om jag vill ta lån o kräva in från han sedan?o vad är pengar ? splittrad. 


rörigt liv i min ensamhet. jag har ingen ordning på ngt typ... jag som är så ordningssam o hjälpsam. alla andra... d är väl d som är felet . jag är så jäkla dumsmäll! el jävligt korkad. hur kan jag bo själv tjäna skapligt o ha noll tid typ noll kronor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards