Alla inlägg under november 2022

Av mamma-tilda - 6 november 2022 12:12

jag mår inte bra just nu jag orkar inte med en ny omgång.

det tar död på mig. 


varför ska det vara så jävla svårt???

livet som mamma.  var gick det snett ??


o inte nog med det .jag bet sönder en tand igår.

jag orkar inte.


måste skicka tillbaka en jacka med el köra till butiken. handla inte online på Jula!

ingen retursedel o tydligen får man stå för frakten o söka adress för retur!! el åka till en butik

jag bor ju 5 mil från den därför jag köpte online!!!

jag orkar inte.


o fått ny tid på vc för o göra om ett prov o blodtrycket. undertrycket för högt...

kan vara vikten. måste ta tag i den. hitta ngn jävla ork då.


var iaf o träffade mitt älskade xa barn igår .de är ju så sällan sen jag flyttade . 

fick leka lite med hans lilla pojk med . så  söt o så duktig. 1 år o kan imse vimse spindel med rörelserna.

o jätteduktig att gå redan. lite värme i mörkret.


men jag orkade inte stanna där upp el talade inte ens för ngn el ju 2 systrar. till kyrkogården o sen åkte jag tillbaka hem.... 

men jag orkade inte med att få frågor om sonen. o saknaden efter pappa så jag åkte helt enkelt.

o hvc tyckte ju min saknad skulle lösas med facetime typ o så var ja där men orkade inte. 

har inte ens talat om för ngn att jag är hemma igen. 


pratade med sonen. de är tungt . tjejen flyttade ut el kaos o så vidare. bråk mm han hade iaf fått nyckel säger han nu väntade han typ på polisen. skulle dra ut

jag orkar inte igen. jag hatar droger.  jag hatar skiten. varför ska de vara så jävla svårt???

jag orkar inte. 

jag hoppas han klarar dagen o tar sig till jobb o får behålla lägenheten. 

jag orkar inte. 

jag vet knappt om jag orkar jobba imorgon. men har ju sagt att skiten inte är mitt o de ska inte få förstöra mer.

men jag är mamma.  jag är en trött mamma. 


skulle behöva läsa böcker till utbildningen med. typ 2 veckor kvar till första uppgiften... 

jag orkar bara inte. orkar inte gå ut. orlar inte åka till dottern. barnbarn. orkar inte städa. 

mitt kära ny axa barn bonus barn har sv o göra o historieprov på onsd.  jag smsar nog om det. det är ju inte mitt ansvar egentligen-


over and out 

tårarna stoppade . regnet slutat. 

nu kanske jag orkar vidare


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards