Alla inlägg under februari 2016

Av mamma-tilda - 16 februari 2016 18:30

orkar inte skriva i mobilen.

orkar inte så mkt överhuvudtaget. varit bra vecka på jobbet nu iaf. tack o lov.

men vart lite anti igår när chefen skickade o sa att han säger upp sig...o gick hem direkt! 

ny verksamhet, ny kommun o nu utan chef inför lönesamtal...känns inte så där lockande.... måste få ordning på ekonomin.  få ner bensinen. o allt jag bet åt sonen nu.  elen vart iaf skaplig för jan. men nu är snart den torra veden slut. måste få in av den som ligger ute under pressen. ananrs blir det dyr el!


sonen mår inget vidare. m allt jag säger är ju bara korkat typ jag fattar inget om o må så... jag är rådlös. han har missat massa på utbildningen . o festat för o fly , "döva "alla jobbiga tankar o känslor. jag kan inte göra mer. orkar snart inte. livrädd o förlora han igen.  o nu är jag så trött så känslan o fly kommer till mig. göteborg känns lockande....orkar inte. 

orkar knappt jobba. vill inget, får inget gjort.  lyckades iaf hjälpa pappa i helgen o röja lite. el påbörja...

 

hatar livet. 

 





Av mamma-tilda - 11 februari 2016 16:19

sista tiden har varit tuff. jag är rätt mental slut. Gör om samma misstag igen. tror att jag kan få en vuxen son att "lyda  mamma" så att livet blir bättre för han... hoppet är det sista som överger en människa sägs det!


så trött . min mentala bild just nu är att strosa i havskanten. ligga isolerad på ett hotellrum, sitta på ett fik o bara vara.

onåbar. ! långt bort på säkert avstånd o bara vara!! så trött. fördelen är att jag nu är så trött att jag inte orkar göra så mkt mer.... får släppa.


hjälpa pappa på lördag. söndag lutar åt hemlig ort. så trött.

sitter på jobbet o skriver ut o min syster... känns som jag slänger mig i soffan kanske innan jag åker hem.... el ?

funderar på o kolla anhöriggruppen o hitta lite påfyllnad på styrkan.

måste börja träna el ngt . hitta balans. m först sova! el iaf bara vara! vet inte. m åka bort börjar kännas angeläget. kunna släppa. funderar på läkartid för sömntabletter.


igår åkte jag o köpte hundmat o satt 10 min på parkeringen..  bara satt.


irriterad! nu ringer någon jäkla ekonomi säljar e el ngt , de går in o kolalr deklarationer!o vill få ner mina räntekostnader. jag vill inte att ngn kollar mina papper!!! jäkla samhälle!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards