Alla inlägg under oktober 2019

Av mamma-tilda - 4 oktober 2019 16:02

Nöjd ned dagen! Jobbat några timmar.  Städat hela lägenheten. Bytt lakan. Tränat lite lite. Promenerat.  Lagat mat! 

Haft energi med andra ord! Utan godis o sötsaker i 3 veckor nu. Kan energin idag bero på det? Jobbar kompis masera igår o sa att jag var hård i käkmusklerna. Biter ihop i sömnen? Vet inte? Hon fick även loss i nacken så gprdsgens jävulska huvudvärk blev bättre! Sovit bättre inart. Tror hon är förtjänsten! O den gullen gav mig värme dyna / en mindre till nacken idag! 


I onsdags föreläsning med Tomas Gunnarsson.  Träba din inre kondition..många tänkvärda bitar! Nu ska jag försöka träna på det! 


Massagestol strax. Stel i kroppen men tacksam för dagens energi!  Har tom lust o gå ut igen o gå ;)


Funderar igen på rubriken på min bok.. misslyckandet som mamma? Rubrikerna handlar om mitt barn. De 2 leder i tanken än. Ser framsidan framför mig.. 



Gått ner 4 kg nu . Iaf ! 3 veckor . Fast officelt 2.5  tänker intevens säga inför mig själv typ hur illa det var igen  men nu är målet satt!! Hyfsad balans på ekonomin oxå. Klippt kredit kort! 


2 månader till solresa!!! Livet är skapligt! 


Nöjd idag! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards