Alla inlägg under januari 2022

Av mamma-tilda - 1 januari 2022 21:17

2022 året som ska bli mitt " vuxna" år- 

få ordning på ekonomin, tillåta mig saker för min skull! 


jobba i stallet som träning. 

säga nej ibland.

unna mig resturangbesök. 

må gott.

fundera på jobb. trivdes o få prova 7-9 

ska ja söka ngt på högstadiet fast jag inte är behörig?

 el en ren idrottslärar tjänst ?el ska ja gå ner i lön o söka affärsbranschen?

ja känner mig nöjd med jobbet på fritids efter snart 28 år det är jag nog rätt klar med i mitt tänk

förut har de kommit o gått i perioder de tankarna men nu har jag nog landat i de ändå,

våren får visa vad ja ska gå vidare med.


önskar att livet blir bra för mina barn . men ja känner mig tryggare där oxå att jag har gjort de jag kan nu

de är vuxna.  i mitt vuxna liv ingår att försöka släppa taget klippa navelsträngen

fick jag höra för ganska många år sedan

 ja vem vet de är kanske nu de händer på riktigt! jag försöker minnas de sakerna jag lärde mig på anhörigkursen

ibland är de tungt att veta men inte göra o ibland tror jag att bara jag finns där så blir de bra. 

men 2022 är mitt år. mitt vuxna år. att ta hand om mig. att unna mig för min skull. släppa taget. 

ja de är tanken... de har gått bra så här långt :) 


japp 2022 nu - välkommen . 


det ända som jobbigt är att ja saknar pappa fortfarande så mkt. 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards