Direktlänk till inlägg 23 november 2023

att älska någon

Av mamma-tilda - 23 november 2023 12:21

jag älskar mina barn så det gör ont. mina biologiska o mina xtra barn.


jag vet att jag betyder mkt för dem alla. o att det är jag nu som får tonåringens gränstestande.

jag vet. men jag hatar ljug! jag hatar att de ska brytas mot reglerna. o sedan inte stå för det.

min tillit minskar ju. 


sedan att jag är känslomänniska o gråter lätt, blir besviken och känner att han trampar på mig jag det är ju mina känslor.- har jag för hårda regler ?? att släppa på dem just nu med bristande tillit känns inte bra.

just nu är det tufft att vara vuxen. att stå stadigt. att ligga lågt , vänta , inte pressa. 

jag vill också vara tonåring o bara stänga in mig el bara gå ut.

jag vet att han har press i skolan nu . 4 v till jullov i år 9. förmodligen tryck från mamma o pappa att komma hem.


annat tryck från mig att sköta sig o skolan, följa regler som jag har men  upplever andra föräldrar släpper på.

jag förstår att de blir press. men jag vill iaf ha ärlighet ,s tå för de du gör. ljug inte. ta konsekvensen av dina misstag.


sonen har mått dåligt igen. de påverkar mig jag ja vet det. 

förkylningen påverkar mig. 

men jag är trött . jag är ledsen. 

jag ska försöka vänta. ge kärlek utan krav. 

var är min mamma när jag behöver henne? mamma hjälp mig från himlen , snälla. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Av mamma-tilda - Torsdag 7 mars 21:08

börjar bli helt återställd efter influensan el om de nu var covid!  3 veckor drygt . sängliggande 1.5 typ.   gossen flyttat men bar här inatt. mest för o få köra Atraktorn skulle ja tro. han vill övertala sina föräldrar o få köpa den. jag sag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards