Alla inlägg under maj 2019

Av mamma-tilda - 12 maj 2019 17:37

Jag älskar maj månad. När allt blir grönt , liljekonvaljer och syrener blommar. Tyvärr frös mina syrenblommor . Jobbat hela helgen .halva lördagen med eu vals kampanj o sedan hjälpt dottern med olika jobb runt hästar. Idag bla  fixat  en hage. Nu är maten på gång . Jag är halvt slutkörd ! Tur det är " jobb" o vila imorgon ;)  regn o sol blandat idag. 


Träningen måste starta igen. Skittjock!!!! 

Av mamma-tilda - 1 maj 2019 13:32

Det var väldigt längesedan jag skrev. 

Mycket har hänt.

Jag ska bli mormor igen om.ca 3 månader. 

Så roligt! 

Jobbigt rullar på. Blivit lite aktiv i politiken igen. Fotbollsdäsongen startat så nu finnd de lite härliga matcher o se igen.  

Börjar bo in mig. Ett år sedan beslutet togs o snart 10 månader sen ja flyttade!  Känns ibland konstigt. Men men. Vid min ålder ändrar du så klart inte bo dig.  Men byn är trevlig. O ja mår bra.  Saknar så klart mina vänner. 


Tufft med sonen igen men han mår bra.  Ja som ska hantera mina känslor bara. Men de går lättare/ fortare än för några år sedan. En fd elev som ocå haft de jobbigt jag försöker peppa. Finnas så mkt ja kan. 


Annars är ju livet ett ekorrhjul. Jobb..sova...äta..oro.. pank. Vikten..slöhet

.ta tag i träning o kost. Allt i vanlig ordning. Men har betat av en del kreditskulder! 10- 15år till pension....måste överleva.njuta oxå inte leva då på havregryn...balans är målet! Gärna en sparad slant.


Livet. Livet.

Njuter av mitt älskade barnbarn! Glädje. 


Fokus på de jag mår bra av. Skog. Återhämta.  Rensa de mentala..men faller inte så långt nu mera.  Tack o lov. Räcker med nga dagar av svart, magonda kommer knappt

Men huvudvärk o kroppen reagerar med feberkänsla .så reaktion blir de men vänder somnsagt  fortare nu.  


Bara sluta äta...om de gick oxå.. när jag mår skit  . 


Ta hand om er o njut av den nya månaden. Livet ljuset återvänder! Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards