Alla inlägg under mars 2018

Av mamma-tilda - 27 mars 2018 21:17

nu börjar det på landa i magen ! jag har närmat mig ett beslut o nu känns det som det är taget ! 

Jag ska flytta!! jag ska flytta i sommar ! 32 mil... jag som aldrig bytt potsadress förut:) flyttat nga gånger men aldrig långt. nu ska jag "lämna" tryggheten. flytta nära dotter o barnbarn! söker jobb , inget klart men nu har jag landat i att jag flyttar!frågan är bara vilket datum jag ska sluta mitt jobb här.... 1 juli el 8 juli.? klarar jag mig på sparade pengar i juli o halva aug? ska på en intervjuv  på torsdag . el söndag:)


o nu går jag på påsklov! ledig i 6 dagar!! så jävla skönt!! ska njuta som tusan! 


o dum som jag är har jag lånat ut pengar till hyra igen åt sonen... så denna månad blir fattig. igen! hata rmig själv. 

men jag klarar inte av att han får panik attacker för han oroar sig över boendet som han själv beslöt att sluta ha! blir så trött.  o betalat av massa kredit betalningar mm . måste ju vara i balans o ha pengar över till flytten!  vill köpa en 160 säng då....men men jag får väl åka bort o äta;)) 


imorgon åker jag iaf till min "semester" bostad o sen barnabarn!! ja dotter o hennes sambo oxå såklart...tänker inte ångra den kostnaden..  nej en film nu o så sängen:) 

på återseende.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards