Alla inlägg under april 2016

Av mamma-tilda - 12 april 2016 21:21

så jäkla godissugen! vikten är åt skogen... m jag har inget hemma ! o orkar inte baka.

inser att jag ser jäkla dåligt oxå ! kollar tv hos syrran o fotbollspelarna är rätt små:)


funderar på livet. jobb !igen... vad tusan ska man göra? känns lite som jag fastnat i o söka ngt som känns givande o feedback. vet inte. just nu är d mest massa trassel känns d som. jag orkar inte... funderar på o kasta om helt! ska jasöka lokförareutbildnng? m den var på ett o halvt år drygt!!ca 63 veckor.vet inte. ska väl försöka få ordning igen på bensinkortsskulden... o minska lånet..utan utgifter behöver ja ju inte jobba så mkt;) det känns m vikten som m ekonomin- snurrar runt. nya tag o miss o nya tag... mitt ekorrhjul. går d någonsin o få ordning??? så trött! o bara mig själv o skylla!


var iaf o träffa mitt barnbarn i helgen . mormors gull ! 6 veckor o så himla söt! värd varje krona i bensinpengar;)livet går vidare!

Av mamma-tilda - 6 april 2016 19:37

livet består av mycket. bra dagar o dåliga dagar.fullt ibland. så  fullt så man inte tror tiden ska räcka.

stress o kaos. jobb o slit. 


funderar på jobb igen. vad? varför?  vad är meningen`?  relationer. att bli ifrågasatt. funderingar.

att vara mamma. 


jag har blivit mormor.!!en söt liten gosse som tyvärr bor för långt bort. m så söt ! 


Att vara anhörig. mamma. medberoende.ja jag är medberoende på mitt sätt. det är ett helvete.jag önskar ingen detta. trodde vi var igenom allt. m vi ska tydligen igenom lite till. sonen inlagd på sjukhus. fått i sig ngt skit o är jättedålig nu. tror själv han ska dö. 

hde idag innan detta funderat på o skriva min bok.  jag hoppas detta är slutet nu. jag orkar inte mer. 


ut o ta o in hästar. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards