Alla inlägg under januari 2017

Av mamma-tilda - 22 januari 2017 19:11

varit så produktiv i helgen! fått massor gjort ! o de sista nästan jag gör är o tappa NYA mobilen ur fickan o krascha glaset! mailat försäkringsbolaget om reparation.. byte i en butik jag hitta kostar 2000!! vill ju ha min nya mobil hel! hade inte hunnit köpa skyddsglas el sån fodral. pank o skulle göra de imorgo n för fick lite pengar idag!


tagit tag i o lagt ut annons på fiddy grejorna efter min bonus pojk. sålde allt som d var till ett billigt pris tror ja m nu vart jag av med allt! o lite pengar till mat....

städat andra bilen. så efter helgen får jag väl lägga ut annons på den. den gamla verkar ju svårsåld. o kan inte ha 2 ...

plockat massa pengar denna månad från spar. så ligger typ minus! känns inte bra. o nu massa räkningar. 

städat ,tvättat,fått in ved o fixat. så allt kändes så bra! så nöjd med allt jag fått gjort o så slutar d med kras av mobilen! min nya fina ,en vecka gammal!! 


ska aldrig med ha byxor utan fickor!!! 

o kommer inte in på banken. glömt kod o var sladden till dosan är, o med ny mobil inget bank id... jaja de är best nytt i fred. hann in på banken! hoppas d hinner komma så jag kan mata in räkningar!


o var till bästa V i fre o käka o snacka skit:) trevligt . alldeles för sällan i vanlig ordning. jag har ingen energi för o ta kontakt med folk!! o så trött på massa i livet. 


försöker fokusera på mitt nyårslöfte. tänka positivt! o för o klara de tror jag att jag bla kommer logga ur fb! har redan gått ur en grupp... fokus nu på allt bra efter helgen! snart lön!


hitta fodrade regnkläder till barnbarnet på annons köpa imorogn!

nu får d vara slut för idag!


Av mamma-tilda - 14 januari 2017 10:38

det har gått nga veckor nu på 2017 . allt känns helt ok!

bestämt mig för o försöka se positivt på livet o händelser! 


långsiktigt mål för o bli snålare:) öka mitt spar o egna utrymme! 

funderar på tjejvättern men kvällen innan är det scorpions på Sweden Rock... tiidgare är när funderinga kommit så har ju alltid SR vunnit lätt:) 


hemma dag idag ! men måste åka o köpa hundmat glömde den igår o nu är det slut!! 

o fylla på ved förrådet inne. vill inte göra ngt idag. bara bli bjuden å fika typ;)

skulle väl behöva promenera långt....träna.


gått bra iaf o jobba första veckan. 8 v till nya jobbet kvar! 

ska bli kul men ngt annat ett tag.  bara jag får ordning på ekonomin kan jag dra ner på jobbandet,) 

sätta ut annons på bil idag. ska kankse börja med o ta kort på den..... o försöka få ur den.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards