Alla inlägg den 22 september 2012

Av mamma-tilda - 22 september 2012 22:39

inatt tror jag att jag kommer drömma mardrömmar! min älskade gosses mamma, min vän har gjort ngt galet o samtidigt bra! men jag tror detta ger mig mardrömmar. fast världen vore ju bra mycket bättre om fler vågade säga ifrån!


Annars har det regnat hela dagen nästan! ordentligt oxå!


jag har varit o kollat på en fotbolls match! det var kul o se duktiga ungdomar spela,var längesedan jag kollade ungdomsfotboll!

hunnit med 6årskalas oxå. o den gossen har sina egna ideer himla vilket kakbord han beställt! o jg som inget sånt får ta....men smakade på äppelpajen som var istället för tårtan!

sedan har jag o dottern haft filmmys ikvll då blev det lite tortillachips m dip o morötter,gurka....

en skön lugn stund ihop. tog bilen sedan till hagen...

ska jobba m tävlingsprogrammet imorgon...sedan hämta <3barnet o på 3årskalas hos hans lilla syster! lillskruttan fyller!har förvarnat sonen att jag kommer förbi  sedan oxå...men är väl ingen idee att ta d på fm!

snart läggdax här!inne i en period av tidiga kvllar...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards