Alla inlägg den 8 juli 2013

Av mamma-tilda - 8 juli 2013 15:07

sitter på jobbet. lugnt så lugnt så man blir uttråkad..men sommarlov o barnen ska ju ha de lugnt;)

nu är det lite datatstund...


har gått bra m sonen hemma. han vill verkligen nu. märks skillnad i sättet att prata o kämpa. varit hemma o vill inte till kompisar. fiskat en hel del o så var han m svågern på rally i lördags. en sväng till sitt x oxå under natten..

han har tagit beslutet m att följa m oss till frankrike!var inga bra priser på flyget kvar  m det får väl kosta om han vill med!!fixat sitt pass idag.Syrran tror han är lite orolig för o vara hemma själv 1,5 vecka! o jag blir bara glad att han följer med istället för o riskera ngt.vi får ladda m astma spray o allergi tabletter!

att börja förändring  o visa vilja är ju ett första steg!


dottern var hemma i helgen m pojkvän som sagt. skönt d oxå! tävlingen gick bra, blev 2:a i 50km klassen m en sek bakom 1:an....

saknar dock mitt hjärtebarn som åkt till sin mormor...o de små gullungarna. hann ju inte se dem innan d åkte!!

hur har jag levt så många år utan dem?? ja fär överleva på ngt vis...har ju som sagt gått tidigare.

Den store saknar jag enormt!! o får ligga lågt o inte "kräva "svar varje dag..han är ju tonåring trots allt;);)

jobbar sista veckan nu innan 3 veckor semester! SKULLE GÄRNA VARA LEDIG!kände de igår när vi åkte till sjön..bara vara o göra d man vill....de bästa m sommaren! el ledigheten...


handla lite på hemvägen. för nu ska jag åka hemåt strax!

försöker tänka positivt på allt bra som finns. för det finns massa bra saker i livet o vänner!m vill fortfarande inte belasta någon känner jag min dator hemma har ju kraschat så kan inte skriva av mig på kvällstid o nu har ju många semester då vill ja inte messa el chatta för o skriva av mig o belasta med mina konstiga tankar som ploppar ibland...får nog ev köpa dator direkt iaf...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards