Alla inlägg den 16 november 2014

Av mamma-tilda - 16 november 2014 18:39

Blev obeskrivligt trött på FM.  Syster ville jag skulle skritta en häst m kände att jag inte fixade det . Var en sådan där stund så jag bara hade kunnat börja grina utan anledning.  Det kommer överväg ibland o jag vet inte varför.  


Haft nga fina dagar m gossen. Lite rastlös har han varit så som han kunde vara ibland här. Så vi har kört en del. Är ok. Vi har tom spelat yatsy. !  Annars är han ju tonåring. ...o vill helst inte göra saker m mig;);) mest bli servade m mat o tvätt. O att jag finns när han har behov. M som sagt vi har haft fin helg! 


Dottern flyttar i helgen.  Hästar o allt.  Sov  i huset redan igår. Så glad för henne. Kanske omedvetet d som gör mig deppig.... nu är hon definitivt vuxen o klarar sig utan mamma!  

Sonen lite Depp o jobbigt. Försöker vara mamma o trevlig. ....


Pepparkakor är jäkligt gott!de första köpta o glöggen oxå! Vet inte om d är tankar på jul el vad som gör att jag faller i jobbiga bitar

 Kommer o går lite av o till.o helt plötsligt.   O inte vill jag jobba imorgon

... brukar bli bra bara jag kommer dit. .. m skulle gärna vara hemma!!


Svågern fått in nya köksfönstret.  Orkar inte städa av ikväll. .. får bli en annan dag. O  saknade innan fönster vid det ena rumsfönstret m passa inte .Får fila lite.... stoppa dit det på trekvart typ iaf...


Skönt o elda i kamin. Så skön värme. O fuska så tog fram advents stjärna o ljusstake igår:)

 

Trött... El vet inte bara är ngt ... 

 

 

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards