Alla inlägg den 1 september 2014

Av mamma-tilda - 1 september 2014 20:39

har tackat ja till nytt på jobbet. kanske för snabbt? för lite i påslag? ficj lite ångest sen...klarar jag av det?ha 5 klasser i idrott? jag gillar ju o styra min egna tid..nu måste ju allt vara i ordning o jag måste vara i tid!:) o sa jag ja till lönepåslaget för lätt? skulle väl haft motkrav...nga hundra till? så är det nu! messa rektor o sa att jag hade ont i magen!sa ja ja för snabbt? kommer jag o klara det??


gossen mår inte helt bra. jobbigt m resor från skolan. vet inte om d bara är det...så svårt o veta hur jag ska kunna hjälpa bäst. ibland gör jag för mkt o ibland vill jag för mkt. balans på hjälpa o sen pusha till eget.jättesvårt när man inte har alla bitar. vissa saker var lättare m egna barn som jag följt hela livet. o sedan ha balansen o klara bara mitt uppdrag...jag vill för mkt.! kunde jag ta ner månen o ge han skulle jag ju göra det! o att sedan hålla tyst o vänta in..o ställa lagom m krav. d är inte lätt!! jag hoppas verkligen att han förstår o vet att jag vill hans bästa! o att jag kommer finnas här alltid!!


o nu har jag gråtit en skvätt o har spänningshuvudvärk! o äter o dricker upp lördagens rester!


o gårdagskvällen var så underbar! ute o åkte bil o hade det fint o spela spel sen. en kvalitetskväll!ska bära den med mig i hjärtat!


suck. livet. vad är vad? 

ska igen sluta "köpa" godis!! 


over and out!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards