Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av mamma-tilda - 23 oktober 2015 20:40

då har en vecka till gott. o denna vecka har tillbringats i soffan! feber o halsont! känns som liggsår...

läst en del m idag har jag inte orkat iaf lyckats dra av golven o handlat lite! el för mkt.. m jaghar inte orkat laga mat.


trodde ja skulle svimma på vägen hem- 

stannade oxå o tittade på mammas gravsten. nu har den kommit . blev jättefin. känns fortfarande konstigt att inte mamma finns längre-

kollar idol syrran o hennes man jobbar så då passa ja på. soff byte o låna dator..  imorogn har jag lovat o vara barnvakt..vet inte hur d ska gå.. m d går som d går. jag har talat o att jag är risig-


har så isolerat liv igen så nu fuderar jag faktiskt på om jag måste ta ngn date sida... fasiken inte lätt o bli "gammal" 

vänner som har sitt .så ibland blir d baraensamt. vill ju inte bara vara själv hela tiden även om jag har behov ibland. lit efår man väl skylla sig själv... när ork lust sällan finns. m nu känns det segt. o tomt. nästan övergivenhets känsla---


saknar tom jobbet nu.! 

nästa helg ska jag iaf äntligen till min älskade dotter!!få se henne o hur hon ser ut. hon har en jobbig graviditet!i mars blir jag mormor till en liten plutt 32 mil bort... suck. m det går d oxå.

vet inte om jag är mogen o flytta... är ju trots allt bara 45...även om sonen börjar klara sig själv nu;) o gossen är u inte "min" längre.så finns inget diekt som gör att jag inte kan flytta.vi får se. vad som händer.


ny natt . ny dag imorgon. livet fortsätter. 

känner inte depp m segt tråkigt liv typ;)

.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards