Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av mamma-tilda - 22 augusti 2016 20:14

tillbaka i massa tankar. vad vill jag. var vill jag bo o jobba med.

el vill nog inte jobba just nu... m visst är rätt ok på jobbet.får se vad hösten ger. 


inställd tror jag på att flytta sedan närmare dottern. o nu lät sonen som han hänger på! 

börja om o få ordning på sitt liv. vore ju inga fel... 


mitt liv är bara så tomt o samtidgt för mkt. trött o orkeslös. o ändå är det proppfullt ibland känns det som men jag får inget gjort.


var iaf på en trevlig grillfest i lördagskväll hos en kompis! var riktigt kul o få komma ut o ha kul!

hälsade på sonen igår. är ju lite jobbigt m vi fixar d rätt bra ändå

se om jag kan "tömma " garderober mm o hyra ut hans lägenhet. jag har inte råd o skulle behöva få igen lite pengar! 

soc ska väl bet 6 månader. iaf! fixa papper till de imorgon. 

jag har ingen balans känns d som. o så trött på mig själv. hade trott denna gång. m är som d är. men besvikelsen ligger där under ytan. 


var tar mitt liv för riktning?? orka rinte gå anhörigträffar/kurs . orkar bara inte. men tänker på de jag lärt mig o hittar lite styrka. bergets topp. o djupa dalar. suck. 


hittar inte orden ikväll. rörigt inuti. saknar samtidgt som jag inte orkar o är nöjd själv på en stubbe.splittrad! 

tanke på jobb är svart men sedan på plats är det rätt bra. splittrad där med.

pengar . försöker tänka att jag har så jag klarar mig. men vill ha min buffert o vara skuldfri. 

vänner jag känner mig splittrad över . orkar inte vara trevlig o snäll, säga fina ord o får samtidigt dåligt samvete. m klarar inte o vara den nu. o har så svårt o faktiskt släppa bitar.  det är inte d samma o jag rår inte riktigt över d. jag hanterar det inte .så är d bara. 


akupunktören sa att mitt centra satt centralt o var hjärttrakten...svårt o gå vidare. mm stämmer på många plan. de ända jag förlåter o kan släppa med är barnen! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards