Alla inlägg den 4 september 2018

Av mamma-tilda - 4 september 2018 14:28

Det var väldigt längesedan jag var ute på denna sida o skrev något . Jag har flyttat .bytt jobb som en följd av det samma jobb El rättare sagt gått tillbaka till ursprunget,men ny skola :)allt känns bra! Trivs i mitt nya boende o på jobbet. Det är ju fritiden som inte landat helt än. Just nu njuter jag bara av friden! Tystnaden! O att ha nära till dotterns familj framförallt nära till barnbarnet!! Lite konstigt har det känns o flytta! Men det var helt rätt!! 


Sommaren innan flyttlasset gick helt blev lite annorlunda då ja fick behålla mitt kontakt barn på heltid så flytten blev lite senare . Omständigheter i livet sker ! 

Att lämna pappa var lite jobbigt.o sonen  var verkligen mental omställning! M det var dax! Jag har fortfarande inte fått ordning på mitt liv.jag kan inte säga nej! Ja är mkt väl medveten om det! En dag i taget! 


Jag bor i en fantastisk Mark lägenhet längst ner på gatan med en äng bredvid o det är alldeles stilla! Målet är att inom några år kunna gå ner i tjänst! Som vanligt ligger ja ute med pengar o betalar för mkt åt sonen... rensa upp i avbetalning o få ihop lite spar;) balans.  Är trött

 Sliten mentalt.  Idag är jag hemma med feber o huvudvärk.  Blir hemma imorgon oxå. 


Katten kom med ner i Helgen o där har ja en vet. Räkning o betala då hon skadade sig presic före flytt.el samma helg som ja skulle flytta helt! Igår klippte ja gräset! Nyklippt gräs är en fröjd. 

Taklampor o lite hur ja ska möblera är inte helt klart... lite tomt på väggarna.m vill inte ha för mkt. Måste komma igång med vikten igen oxå. M varit så trött efter nytt jobb börjats! Men men landar väl snart.i allt.hoppas på lite energi! 

Solen strålar idag! M febern kunde Ja vara utan!! 

Kan knappt fatta att ja flyttat känns som jag flyttat hemifrån!!. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards