Alla inlägg den 21 november 2021

Av mamma-tilda - 21 november 2021 10:08

äntligen känns det som förkylningen vänt ! kroppen känns piggare.


har ju rensat ut  lite socker oxå även om de inte är helt. 

tappat över 2 kg så på väg sen är ju så klart mest vätska i början.

dottern har ju "utmanat" med en period shake för o sätt 

igång. det känns skönt. jag har småätit lite men de talar jag inte om. ändå klarat de första 3 dagarna bra

känns positivt. haf har ju varit så tjock så knappt kunnat röra mig .


idag ska jag åka till stallet o fixa.

hade tänkt åka till sonen men han visste inte så jag skjuter nog på det. 


lyckades städa igår . t,o.m dammade lite. de viktigaste - bytte lakan i sängen! så skönt med rena lakan.

o förhoppningsvis bort med lite " av förkylningsviruset" 

vädrade oxå. 


behöver fylla på energi socialt oxå. skulle verkligen behöva träffa min V. vet inte när jag kan åka men behöver snart känner jag . funderar på resa oxå, byta miljö . känner mig lite låst på ngt vis . kan inte sätta ord på känslan. ensam , trött. samtidigt som jag känner mig sliten. o funderr på jobbframtid. de ja känner fortfarande är att jag är klar med fritids. försöka bygga upp en buffert , 14 år till pension. lagt in lite ledigt efter jul . kiruna lockar men vet inte om jag törs köra dit mitt i vintern.  


o nu ringde sonen o blivit av m mobilen. det går 3 mobiler minst på ett år! så trött. ansvar . väx upp. byt miljö. 


over and out. nu tar jag lite skidor innan stallet ! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards