Alla inlägg den 25 januari 2023

Av mamma-tilda - 25 januari 2023 18:41

jag är dålig på balans.  speciellt balans med dessa barn som betyder så mkt.

just nu snurrar tankarna hela tiden på pojken! jag kan ju knappt fokusera på jobbet

flaggat för att kommer jag inte kunna åka ifrån kommer jag behöva sjukskriva mig.


stackars arbetskamrater o ha mig. men just nu är hjärnan , min oro o mitt behov av att se till att de blir bra/ stopp

på dumma saker så stora så jag kaninte släppa, jag kan inte ens släppa tanken fast jag vet att han är hemma o troligen sover redan... vill bara ha han här så jag får  hålla om o ta hand om han!

älskade barn! 


ledig ikväll o behövde skriva av mig. jag tänker hela tiden på han. jag erkänner det 

en kompis till mig  nu som tyckte jag skulle be om stöd kanske så de blir balans. inte tänkt så.. men känner ju igen detta från tidigare barn. att jag bara vill ha kontrollen o få ha de här så jag vet att de mår bra , sköter sig. sover, äter mm 

tanken är bra. jag får maila mina kontaktpersoner för uppdraget.


rensat ur tankarna lite ikväll! tack bloggen :)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards