Alla inlägg den 11 maj 2023

Av mamma-tilda - 11 maj 2023 19:28

Då har jag blivit familjehem. Det gick rätt fort då "min gosse" sa ifrån och inte tänkte åka hem.


Mitt älskade xtra barn. Tacksam att få finnas för han och tacksam att föräldrar tyckte det var ok hos mig.

Nu försöker vi landa i förändringen att ses varje dag och bo tillsammans. Att hitta lite vardag i det jobbiga.

Det var ju en del år sedan jag hade tonåring "hemma" Min älskade Z var ju sist och han bodde ju delvis hos mig o vi hade ju stöd av varandra och gemensamma beslut mamma o jag. det var lite på ett annat vis. 


nu gäller det att hitta balans. att finnas och bara vara trygg , ge kärlek samtidigt som de måste finnas lite krav/ förväntingar på sikt i rätt tid. sova över hos kompis.. vill ju säga nej men känner att det var ju bestämt o jag måste ge förtroende. så imorgon kommer jag vara nervvrak!!


skrev under papprena idag och ska få snabb träff o stöd samtal imorgon med en på soc. 


börjar återhämta mig från utmattningen och jobbar 50 % läkartid imorgon får vi se vad det blir för fortsättning.

just nu känns 50% rätt lagom. 


o lilla valpen har en fraktur på en tå så skena på nu! super jobbigt.1.5 v till vill de att han ska ha det.


nu paus elller nej promenad först! sen massagestolen.

sköt om er där ute i vida världen!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards