Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

kollar o funderar hur detta funkar...

Av mamma-tilda - 22 juli 2012 23:52

gick ju lätt att börja med detta men måste väl kika runt för o komma underfund med en del.


fick tips om sidan fast då hade jag ju redan hittat hit:)

 ska väl krypa ner nu.

Men tankarna snurrar lite grann! tänker på mitt <3 barn o mina egna stora.

hur livet kan bli som bäst för dem. Att inte älska för mycket.Kan man älska sina barn för mycket??

Min stora son vill inte att mamma lägger sig i el oroar sig!

Han vill stå på egna ben. Men efter det som varit anser jag mig ha en mammas rätt till oro!

o så kommer det dagar när mamma får bry sig el påminna om saker o han ber om hjälp! Då ska man bara vara tacksam!Dottern planerar att flytta hemifrån. Att ge vingar där samtidigt få in en realitet i allt.Att jobb o en inkomst är viktigt.

Mitt <3 barn vet ibland inte vilket ben han ska stå på. han älskar mig men sen kommer funderingarna ibland om han får det , om jag kommer älska han vidare.Att älska  mamma o pappa samtidigt mm så tolkar jag det iaf ibland.

Att förstå att han alltid kommer ha en plats hos mig. Även om jag släpper in andra i mitt liv!

Att som vuxen samtidigt backa o ge han utrymmet och fortsätta visa kärleken utan krav på svar!


Herregud att vara mamma o ge utrymme o samtidigt visa vägen och ösa över dem kärlek i lagom dos. snacka om att man ska kunna balansera!Klart som korvspad att de blir tok ibland! Som mamma skulle man behöva få se framtiden,historien och vara superkvinnan allt på en o samma gång!



Livet är svårt som vuxen ibland klart som sjutton det är det för ungarna!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards