Direktlänk till inlägg 1 september 2012

snart resa....

Av mamma-tilda - 1 september 2012 22:57

imorgon bär det iväg till Belgien!

ska bli kul! men kommer sakna mina andra barn!o oroa mig.....

23 åringen säger lägg ner morsan! jag är 23....o bor inte hos dig! det är jag mycket väl medveten om! o det är tur annars hade jag varit inlagd på psyket tror jag! Men ibland är allt mamma bra att ha...skjuts hem,till läkare,mediciner o mat...mamma kan man fråga om allt!o vara arg på oxå....för att sedan svänga o fråga om saker!Jag älskar han trots allt han utsätter mig för. men ärligt talat så ibland är det jäkligt svårt..


dottern hon fräser med jämna mellanrum m hon är en ängel! o stöttar sin mamma o säger ifrån oxå!

sen är hon lagom liten o låter mamma vara mamma!fast hon står på egna ben sedna länge! fast hon visar o uppskattar att mammor är bra att ha!!ibland undrar jag hur det kunde bli så här? ett barn m svag självkänsla som hamnar i svårigheter o ett annat som är så kavat? hur kan d bli så?? va har jag lyckats med? el misslyckats med?? o hur kan det bli så? de har ju samma gener...o varför kan det inte vara nog snart för min stora o livets alla prövningar??


o så kommer jag sakna o oroa mig för mitt 3:e barn...mitt <3 barn som har d jobbigt i skolan..jag hoppas verkligen skolan snart får till ngt! det ska inte behöva ta sån jäkla tid att hitta lösningar el klara av att lägga upp en struktur...ett år !! o inte klart än!jag är så glad att vi fick en sån skön fr -lö nu innan jag ska åka! imorse låg vi o pratade o mös innan jag blev tvungena att masa mig upp...bästa stunderna att få! kunna ligga o mysa o få lite bra samtal på morgonen. denna morgon kommer ja bära med mig för evigt i hjärtat!! snart får man nog inte så mkt kramar....


nu ventilerat lite m en "vän" känns nästan som så där ring en vän till livlina....o det bästa av allt är att d är <3 barnets mamma !som blivit en go vän!! tack för att du finns!! o alltid orkar lyssna på mig...o mitt tugg! vare sig jag muttrar ,pratar om sonen, ställer frågor, kollar mitt <3 barn el skäller på dig;)

snart har det gått 1 år sen gossen börja komma till mig! ett underbart år! m lite jobbiga stunder dock...

nu blir d sova o minnas denna goda morgon!


 
 
Ingen bild

Mamman

2 september 2012 22:47

Tack för att du finns finaste du. Är så tacksam över att du kommit in i vårat liv både mitt och sonen på olika sätt. Puss <3

mamma-tilda

11 september 2012 20:27

tack själv!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards