Direktlänk till inlägg 21 september 2012

fredag!!!

Av mamma-tilda - 21 september 2012 20:02

det var ett tag sedan då min dator lagt av. Jag hoppas lillebror kan laga den!

denna data fastnar tangenterna på...så jobbigt att skriva,men nu gör jag det  ändå!


veckan är äntligen slut knns det som! hade jag sem dagar skulle ja nog ta ngn fre -mån ledigt o en långhelg! 

ändå så ska jag inte gnälla...men är trött på jobbet just nu. fast sedan kommer en lite go unge upp i knät o då är d lite bättre...sedan är det ngt som gör mig icke tillfreds...vet inte riktigt vad..

har iaf kommit i gång m träning o neddragning av matintag...fast just nu har ja ont i huvudet o är trött.

tur jag hade glömt att jag var söt sugen när jag handlade;)fast vet inte om jag är sugen el bara lite rastlös o trött....

tänt i kaminen o njuter av stillheten o tystnaden! Vet inte var dottern är just nu...borta ,hos grannen el..? ja ja spelar ingen roll. Fast lite tyst....o min älskade gosse har varit här både tisd o to så nu känns det ändå tommare! 

hade han ju i helgen oxå o får väl vara nöjd....fast det är frågan om jag någonsin bir det;);) älskar o ha den ungen här....fast han nu varit lite surkart o småbarnsgnällig....o igår sa han när jag skällde på dottern att så där skäller du aldrig på mig...hm...dax o göra det då:)fast jag höll masken o sa var glad för det. Fast jag skällde bara på dottern för han var här...hon var ful i mun o dumt att hon är det när han är här;)då blev jag ju tvungen att markera!


Sonen har inte haft tid med mamma....men på månd ska han iaf få börja utbildning! så jäkla skönt! har varit ite orolig nu ett tag.Men sedan d tog slut m tjejen så har han hållit sig ganska mycket till barndomskamrater som är bra! tack för det iaf! ber om att han får styrka o lycka m livet stup iett!kan inte göra så mkt mer...el har lite dåligt samvete att jag inte varit hos han på ett tag m o andra sidan har han ju tyckt att ja mest varit jobbig ett tag...knappt velat prata m mig överhuvudtaget. han var på bra humör sa dottern när de firade farmor i helgen å får väl nöja m så..o  svarade på syrrans frågor om utbildningen:)

lite frustrerad m gossens skola...möte på månd för o kolla vad som är bra.kan bli bättre...o frågan är vad har de tänkt utifrån det skolan föresalgit innan??? detta känns bara som att lärarna kör ett race o spec ped o rektor ett...vad når vi då? men visst är väl bra för gossen att det blir möten när det inte funkar...men som sagt...ett samlat grepp o att de fullföljer tidigare beslut? jag d är som vanligt en del som snurrar i huvudet...

nsta lö har klubben tävling..o detta m data jobbet är så tråkigt!! hoppas verkligen vi blir klara m allt på sön!m det sak man väl inte tro...

många punkter ikväll!

o gossens lilla mamma är ute o springer vareviga dag för o vinna vårt vad..jaja spring du gumman! vinner du så är det ok för mig....jag är glad bara att vara allvarligt i gång! har ju väntat ett tag på denna vilja ska infinna sig.

o nu har jag varit duktig hela veckan! bara nutrilett nästan hemma o så lunch på jobbet.trodde dock på träning i kvll...m vart så mkt idag o så handla ikväll.tänker leka vid datorn o sedan tror jag det blir bok el film kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards