Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

skit

Av mamma-tilda - 3 juli 2013 08:31

skit m allt nästan. skrev igår o rubriken var faan...m så stängde datorn ner sig för 5:e gången...

då tog jag ipren o gick o la mig. m irritationen o huvuvdvärken! ingen idee m ngt.


först problem m elen när jag kom hem från jobbet...o en snäll människa på felanmälan frågar om jag kollat propparna...suck! d kostar 950 kr att felanmäla om  d inte sen finns ngt fel...n m nu har vi 2 hus som inte har full styrka i elen..jag fick dra ur min vatten pump för elen inte orkar!! jag vill felanmäla o jag har kollat alla proppar!!

pizza till kvällsmat fick d bli...åkte iaf till byn för o köp afler 16 A proppar om d skulle vara ngt fel o de gick ...hade bara 1 hemma. under tiden hinner en el gubbe ut hit o gör ngt o vi har full strömstyrka...inget säger han till Olle som är inne...o ingen har ringt! 

sonen ringer o "tjatar" om kompisar han vill ha in till rättegången..somjag måste få tag i..jag har provat!! o nu dundrar min huvudvärk o all irritation..han ringde precis när jag ätit klart o datorn lagt av för 3 :e gången...o Maja hade idiot ryck o bara sprang o skällde på varend ajävla mygga tror jag...så mitt humör var inte på topp precis...så nu har jag haft skuldkänslor för mitt otrevliga uppträdande när han ringer ...får ju inte ringa hur som helst. m just idag skiter jag i det!! jag har inget ansvar att jaga massa kompisar. jag har trots det försökt!!!


ja typ det skrev jag igår när jag stängde av o gick till sängs kl 21.10 o vad händer då...jo xet ringer...fast jag skiter i o svara...får ett sms han MÅSTE ha nycklarna till stugan...jaha vad synd att jag är senil...m de ligger i bilen o ska slänga d i brevlådan! faktiskt m tur jag hunnit sova för igår kände jag bara och?? skiter jag väl i....


sen behöver jag inte prata m han! 


m d blev liksom droppen. allt jag tänkt igår kväll försvann liksom m elen...o data fel!

ny dag o irritationen ligger under ytan.tryckte i 2 ipren direkt!..o fart på magen efter pizza,,,har ju inte ätit kolhydrater typ på 3,5 vecka el ngt...cyklen framme o träningsbyxor på ...mot jobbet då strax!


undrar om jag kan muta olle o dra på sem tiidgare? en akut? el om jag ska bara ligga på altan hela första veckan....

börjar förstå varför hon på samtalet pratade om sjukskrivning tror jag...jag är ju lite trög;);) 


jajaj besök på jobbet idag av ett annat fritids så dax o åka då.blir nog bra m allt till slut.


skitsamma idag. 

bara jag får nga kramar o får se min gosse...så kanske jag överlever.;)

behöver ngt bra i mitt liv! o d bästa är barnen o framförallt min älskade låne gosse:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards