Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

planer?

Av mamma-tilda - 7 augusti 2014 20:37

känns som jag levt dag för dag nu en tid. inte planerat ngt. bara är. jobbar o fixar hemma får inget annat gjort.

el fått en hel del smått gjort. lämnat sonens skor på lagning o hämtat.fått tillbaka mobilen.kollat garantin o d på datorn. den håller nu på att fabriksåterställas. fixat hästar. syster borta nu nga dagar.diskat.gått promenader 2 kvällar.


men känns som jag bara inte får ngt "socilalt" el ngt liksom liv... o vet inte ens vad jag vill?? måste man vilja ngt? kan jag stänga av världen ett tag till? fast är tråkigt vissa dagar...sugen på pizza el köpemat ikväll ...m kommer nte ens iväg för det. känns onödigt o köpa pizza när jag är själv! skitdumt...för jag kommer ju förmodligen vara mkt själv även fortsättningsvis! kan inte vänta på andra...mitt liv. m får då inget gjort...invecklat! o snåla på bensin iof...åka 2 mil för 1 pizza...fast jag ville ha ;)

måste man ha planer? mål? visioner? just nu känns det somjag skiter i det. jag gräver ner mig el bara står still här!


o vems fel är det när man inte ses? vill inte tränga mig på folk. o kan väl inte bara vara mitt fel?om vi inte ses?

funderar på jobb? bostad? vill jag flytta? var vill jag bo? vet inte om jag klarar en lägenhet...


44 år o framtiden utan mål? känns lite tragiskt...har nog alltid haft ngt jag vill el intressen. har tex bara varit på en fotbollsmatch iår! o inga barn m aktiviteter jo dotterns tävlingar m där är jag ju bara med i utkanten....

att hitta sig själv? vad farao står d för? att ta igen sig...herregud vad hemskt! o samtidigt är d väl där ngnstans mitt liv stannade! hur hittar man framåt el lust för saker igen? vad vill jag nu utan barnen? haft gossen i nga år som get tlivet mening m vet ju inte hur d blir nu...han börjar bli stor o "tål " inte att jag ifrågasätter el är jag på ngt vis..vi får se vad som händer. saknar han enormt! m är väl ngn frigörelse el ngt? ska tydligen "lånebarn" oxå gå igenom...


så kvar är jag o mitt liv.. just nu utan mening o mål. rätt ok iof för d mesta....att bara vara:)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards