Direktlänk till inlägg 21 augusti 2014

fullt

Av mamma-tilda - 21 augusti 2014 19:19

fullt upp på jobbet! haft gossen här en del oxå. o modemet trasslade efter åskan.livet går framåt...


Liseberg i lördags var väldigt roligt! åkte en del karuseller o tog mig tom "mod" att åka en själv!


summan av sista veckan är spännings huvudvärk! men oxå massa bra o roliga bitar!

m gillar inte riktigt när det blir så mkt på jobbet att man åker hem o är död! o vaknar med spänningar!

m nu är det 1 dag kvar av veckan! i helgen blir det "rehab"! vila o motion o ngt roligt ska göras!!

om d så bara är en fika med en vän! sen hoppas jag verkligen att vi kommit "ifatt" o i balans"


har tagit tag i o gått på grupp i veckan... känns lite dumt o gå om.. men jag behöver stöd i mitt jävla skit med tankar o misslyckande! orkar inte börja må skit el falla.

håller tummarna för sonen nu. blir klart m besked om 1 vecka! ibland är jag rädd för o våga tro.tro att d ska vara över...att allt ska bli bra el iaf resan framåt ska få fortsätta. min resa pågår iaf! 


sitter här o hatar bygel-bh:ar!! varför ska d gå sönder o byglarna köra upp?? denna bygel kommer under armen..rätt jävla oskönt! o varit hemma flera timmar o fortfarande inte tagit av den..korkat;)


skulle tvätt m får bli till helgen...dax o torka golv o få på mattor oxå , kalla nätter är lika med kalla golv här i stugan!


sagt nej ikväll...känns bra att jag kan...m jävligt jobbigt! har så svårt o säga nej till gossen. tycker om att få ha han här. o att få ge...m jag orkade verkligen inte köra fram o tillbaka i kväll. vart för mkt o har spänningar. m nu saknar jag han;)

på med lite musik o massagestolen kanske...

har föresten bokat en grej nu till nästa söndag! går ju aldrig o få loss en tid med S! nu har jag bestämt!! o inga ursäkter godtas!


o 1 timme exa jobb imorogn o 2 timmar på måndag! måndag ska vi göra upp om lokaler o mtrl..hatar det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards