Alla inlägg under augusti 2014

Av mamma-tilda - 5 augusti 2014 19:52

datan strular. broder kunde återställa så den funkar o rensat MASSA virus... m ljudkortet vill inte funka! kan inte lyssna på musik el ngt ljud... funka igår när han testade... skit.

Har iaf lämnat in sonens skor på lagning. väntar på att min mobil ska bli klar efter sin reparation.

ta beslutet nu då om jag ska lämna in datorn oxå! skitkul just nu.


har iaf varit duktig o programmerat min nya stegräknare:) o gått 4,5km ikväll...m köpte choklad... jäklar vad gott det var! marabou lakrits! den bara smälter i munnen! o får vara lite avundsjuk på jobbarkompisen som gått o tagit hjälp o gått ner massa i vikt. o jag står still typ! äter för mkt o rör mig för lite!


saknar gossen!


orkar inte tänka mer ikväll!.

mår helt ok iaf!småskönt o jobba...

Av mamma-tilda - 3 augusti 2014 21:40

vart lite jobbigt efter beöket hos sonen. hade ju med en kompis till han o d pratar man ju om det som varit!o förhoppningarna framåt.berättade att jag har hans brev fortfarande jämter sängen!

ska nog läsa det ikväll var länge sedan nu!tänkte gå ut o springa av mig frustrationen el rättare sagt gå av mig alla tanakr. m hängde tvätt o börja m mat....


o innan det vart gossen " sur"/ arg på mig...


alltså jag är jag o jag kan inte bara vara tyst...el tro på allt. sedan pratar jag högt .ok. jag vet. m det är inte meningen att d ska vara för högt el jobbigt. m jag måste få ha åsikter o ifrågasätta . kan inte bara vara helt tyst o han får som han vill... han får komma när han vill. kan inte bara ge el lägga mig platt . så jäkla löjliga grejor det blir stup i ett. ja kan inte tro att släkten bara är tyst...vet inte in el ut. ibland. suck. skitsamma. jag finns o kommer finans .älskar han!


jobb imorgon, har längtat m känns inget vidare o gå upp 6.30

sängen o förhoppningsvis slocknar jag utan tankar el drömmar!



Av mamma-tilda - 3 augusti 2014 10:40

är åter hemma efter nga dagar borta! varit hos min älskade dotter några dagar i Småland! Måste bli bättre på att åka ner nga dagar ibland! så himla skönt o få rå om henne el honmig;);) för när jag är där är det ju deras hem o jag lagar ju ingen mat el så;) m plockade diskamaskin o dammsög ! blommorna får jag inte röra! m promenera med hunden ingår tydligen i mina uppgifter...fast d är ju skönt! Fast nu är det skönt o få sova i sin egna säng igen! 3 nätter på madrass räcker....


måste bara kolla över AC: i bilen -jäklar vad varmt det blev på hemvägen!svetten bara rann efter ryggen! 

direkt jag kom hemåt hämtade jag gossen som hört av sig o ville komma. min älskade unge! jag har ju längtat ihjäl mig efter dig! jobbat hårt denna sommar med mina känslor o att hålla "mig i schack"! 

Vi levererade först kycklingar som var med från hans mormor till en vän till mig!förbi affären o sedan hem!

vägen över skogen så klart när han inte kört här på ett tag... o naturligtvis låter ngt bak i bilen! m tystnade sedan. svågern får kolla idag innan jag ska iväg o åka igen! ska ju till sonen på besök o så börja jobba imorgon!!

har längtat efter jobbet lite o alla mina barn där! släkten nästan idiotförklarar mig ;);) känns lite som när jag gick i skolan även om d är hundra år sedan...för långt m sommarlov! fast jag ska erkänna att jag har fördelat semestern bra iår vad jag gjort så skulle kunna vara ledig 2 veckor till. o spec nu när gossen kommit hem! m får bli helgutflykter! måste skärpa mig med lite sådant! ger så mkt glädje faktiskt att åka på lite dagsturer el nga korta dagar! funderar om jag ska fråga storebror om han vill ha husvakti  sept, när de ska till Kreta!iaf den helgen...


är så skönt o vara hemma!! 

slänga på en tvätt. surfa lite sidor...kolla bank mm.

o det var jäkligt skönt o komma hem till nystädat o nybäddat! det var klokt o fixa inann jag åkte!o med mina renskurade köksluckor kändes det väldigt rent...bara insidan kvar ngn dag då!;)


o alla 3 barnen på samma vecka!! var bara lite svårt o lämna lillplutten igår. m kände jag ville få ha storebror själv första dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards