Alla inlägg den 24 oktober 2016

Av mamma-tilda - 24 oktober 2016 19:02

att skriva går i perioder. kommit på att jag skriver oftare vid "depp" o tyngre tider.

livet rullar på. har varit borta i helgen o mått gott! god mat , dryck o sällskap av bästa vännen V.

har för ovanlighetens skull oxå varit iväg o kollat tv. jag har ju ingen själv så... m har nu sett lyxfällan vid nga tillfällen. jag har väl inte helt ordning o mkt pengar rullar på skit men att låta de rulla iväg o ej öppna räkningar.. nja då har det gått lite väl långt! som vuxen o köra huvudet i sanden. o ja mina barn slarvar rejält sonen pga missbruket o dotterna av "allt löser sig " syndromet. hon har ordning för d mesta men ibland blir jag orolig. 


jag hade iaf besämt mig förra veckan att strypa slösande på mat o onyttigheter efter resan. mkt pengar har rullat iväg där sista månaden.  ska spara till resa!! o buffert!!  ska sluta vara snäll oxå;) 

trött på att bara finnas  när andra behöver hjälp el pengar. orkar inte . skiter i om jag blir själv känns de som. jag har nga vänner som frågar för min skull o inte bara som behov. nödlösning. vore kul om mngn frågade hur jag år ngn gång el kom på en kopp kaffe. m bor man i skogen så är det tydligen bara jag som ska åka. fast d är lika långt för mig som för de att åka hit!trött.


men mår bra o ska inte gräva ner mig nu!!  haft en fin resa i helgen. bara varit avkopplad , bortkopplad! 

börja träna nu. slut på ätandet. blivit så jävla fet igen. skäms över mig själv hur det kan gå så långt m vikten. även om jag inte hamnat i lyxfällan så hamnr jag väl snart på tjockistv.... 


bytt lakan idag! ska bli så skönt o sova i rena lakan! en av livets njutningar - rena lakan:) byta i tvätten o mata hästar... duscha , elda. äta  o så snart sovdags


o sonen ringde så fick prata lite med mammas <3 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards