Alla inlägg den 8 november 2016

Av mamma-tilda - 8 november 2016 20:22

spyfärdig, deprimerad, fet, huvudvärk. bara rent avskyr livet just nu!


skulle kunna gräva ner mig o bara grina. hatar när jag mår så här. orkar inte. vill inte.

äter o äter. väger snart 100!! o ja som aldrig mer skulle bli så här tjock. kan knappt röra mig!

gråter. 


trivs inte med jobbet heller. vet inte vad jag ska göra. idag känns allt meningslöst.

är stunder när allt känns ok. o sedan bara kommer de över mig. 


torra händer. torra ben. håriga ben. för ovanligehtens skull är håret ok iaf!

ska flytta pengar,

ska låna ut igen jag som skulle sluta upp o vara snäll


ännu mer trött på mig själv. 

spara pengar o dra! ta ledigt! skitliv. emigrera.

vinter depp. vill inte ha vinter. äna fördeen är att man är påklädd fast o andra sidan är det jobbigare o röra sig med massa kläder....


ska göra klart o lägga mig framför en film o deppa. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards