Alla inlägg den 27 november 2016

Av mamma-tilda - 27 november 2016 15:47

idag är första advent! känner mig rätt ok! den sabla onda svullnade  halsen börjar sakta bli ngt bättre! kan fortfarande inte svälja helt. fördel vikt... men jobbigt! o så mkt går jag ju inte ner när jag inte kan röra mig samtidgit! 

fixat o donat ! fått golven torkade o tvättar för fullt, för ovanligheten så har jag bytt gardiner i alla förnster!! 


fyllt på ved! hämtat mossa men blev nog lite för mkt.. får nog göra om! 

har inte åkt iväg på ngn julskyltning...skönt o bara vara hemma;) även om jag behöver rycka upp mig socialt...


hjälpt dottern med en räkning. o skänkte samtidigt 100 kr till barncancerfonden. sällan jag skänker ngt m idag gjorde jag det! känns gott inombords.


trivs på landet men nackdelen är att jag sällan åker iväg nu på ngt. el hem till kompisar. går i perioder o nu har det varit en lång seg tid. visserligen dragit på första förkylningen länge o sedan kom denna omgång som inte varit kul. trodde de var halsfluss först m får se om d ger sig nu. annars blir det vc!


har sökt jobb nära där dottern bor oxå, verkar som det kan bli en intervjuv iaf! de ringde i fredags när jag tyvärr inte kunde svara men fick ett mail o jag svarade så får se om hon hör av sig! 


inga tankar på julklappar tillngn! så segt. avskyr o köpa julklappar ,köper hellre presenter hela året när jag hittar ngt! o mormors lilla kille ramlade igår o slog i munnen. m verkar som allt gått bra. ätit ordentligt idag. saknar !<3

har tänkt tacos till kvällsmat men känns lite sådär o laga till mig när jag inte kan äta så mkt....

kan ju hålla tummarna för vikten nu. 

funderar på om jag ska våga anmäla mig till tjejvättern....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards