Alla inlägg den 1 januari 2018

Av mamma-tilda - 1 januari 2018 21:27

jaha då var det nya året här. Nya möjligheter brukar det sägas. livet känns lite luttrat så det blir som det blir känns mer rimligt att säga.  jag vet inte vad jag tänker om nytt år. det är nog mest ett datum på pappret..o att värmen kommer åter sen. 


ledig. men måste ju jobba lite ngn dag med planering. känns inget lockande. just nu skulle kassan på ica duga som jobb åt mig el varför inte sibylla??  

emigrera lockar med jämna mellanrum.  långt ifrån. barnbarnet är ju däremot svårare att lämna. snart 2år den lilla gossen.  ekorrhjulet däremot , alla bakslag alla situationer. oro ,skit. maktlösheten. det blir till slut den som äter upp mig tror jag. känslan av maktlöshet o meningslöshet. 

varit nere nära dottern nga daga rmen känns som jag inte hinner hjälpa henne heller . tiden bara flyr. 


o jag är så trött . sover länge på morgonarna- hyfsta pigg dagtid tror gurkmeja hjäper. m känns som jag hinner inget! har inte ens hunnit en promenad på 1 vecka.. typ. jag som skulle komma igång o röra mig på ledig tid. m dagarna bara försvinner. ngt är obalans i mitt liv!! 

o extra bostaden var kankse korkat - vet inte , men men den går ju o säga upp... leker semester i af lite i den :) o hoppas grannarna nu håller "tyst" på nätterna!  nej kolla film kanske . el läsa en stund inna hårfärgen ska sköljas ut! 

imorgon ska jag kolla på en stuga:) egentligen lite för dyr m ska kolla iaf! 


ha d gött under 2018!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards