Alla inlägg den 2 december 2020

Av mamma-tilda - 2 december 2020 22:01

efter förra veckans samtal med beetendevetare via företagshälsovården så har jag känt mig lugnare fast oerhört trött.

trodd ejag skulle insjukna , varit så trött o haft huvudvärk , migrän i måndags. 

vetinte om de är mental trötthet el jag drar på ngt. de visar sig väl . tog mig ut med en vän ikväll på promenad o de var riktigt skönt!! frisk luft o rörelse! ger energi så varför hamnar man i soffan?? 


fått upp ljusstakar o en stjärna. behöver /vill ha en stjärna i vardagsrumemmet ,men de var slut på ikea o inte orka tåkt ngt i veckan. gillar inte o handla...


tagit steg ett för o bli kontaktfamilj igen... en del tycker d är dumt men jag känner att jag har utrymme o kan jag få ngn att må lite bättre ,få lite annat i sitt liv så kan jag kankse ge det . 


jag hör "pappa" från himlen...har du inte nog med ditt ? har du inte tillräckligt ? nej pappa jag har utrymme för o ge lite tid åt ngn annan somkan behöva få bara vara  , få umgås m hästarna el gör lite utflykter 


sonen är nu iväg på sin sista anhalt just nu. så nu håller vi tummar för stöd o hjälp framåt. 


brev till jultomten ska skickas oxå!! 


sov gott! o var rädda om varandra 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards