Alla inlägg den 3 maj 2021

Av mamma-tilda - 3 maj 2021 21:17

ibland undrar jag hur jag lyckats få 2 barn som har svårt för andra människor?

de gillar inte att jag har extra barn el har barn med svårigheter i mitt liv. 

ja ibland tar jag med mig jobbet hem. men tar ja med ett barn så är det ju för det barnet 

betyder ngt o jag vill ge ngt som behövs! varför ska de vara svårt för dem? 


mitt ex hade dessa svårigheter o numer tänker jag styra mina viljor / behov av av att få ge /

vilka bitar jag väljer i mitt liv! vilka människor jag väljer att ha i mitt liv. jag får acceptera 

att mina barn inte håller med . då får de väl inte träffa mig om jag tar hem barn el andra . 


ve o fasa förmodligen om jag skulle bli kär i ngn från annan kultur el ngn med ungar... o ngn med besvärliga ungar!

nu är jag ju inte ute efter en ny man . fast de gått 12 år så är jag inte redo , inte redo att balansera mitt liv i ett förhållande.  o just nu räcker de m sur unge som inte tillåter att jag ger tid med hästarna . ja de är hennes hästar så bara för mig o acceptera.  jag får helt enkelt låta bli o nästa gång blir de hos mig el annan utflykt. 


jag tänker bestämma själv! jag är snart 51!! 


men hur har jag lyckats ? 


o nu rev jag hål på näsan oxå! rinner blod! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards