Alla inlägg den 25 mars 2022

Av mamma-tilda - 25 mars 2022 18:29

sökte ett jobb o de gick till en annan . den personen tackade nej. 

nu fick jag veta att de inte tillsätter tjänsten utan kommer omplacer el lösa de på befintliga

lärare- hur de ska gå till vet ja inte.  vid intervjuven sas de att de ville ha andra yrkesgrupper.


ja har smält infon nga dagar. analyserat  funderat. o nu landat i att de  vill inte av ngn anlednng ha mig

jag gjord einte min bästa intervjuv men min chef har lobbat för mig så de borde vägt upp.

om det är av ekonomiska skäl el annat . de har iaf gjort mig irreterad. nu har ja väl landat i 

att jag inte tänker banka huvud i en stängd dörr. .... de i min omgivning säger att de är den arbetsplatsens förlust 

inte min.   smått störigt iaf. de erkänner jag. 


så nu får jag landa i att vara kvar. o börja fundera igen.  var ju sugen att prova äldre elever.

el ska ja söka ren idrottstjänst? ren resurstjänst? de sista känns lite tungt. 


oroar mig lite just nu för gosse N. 


sonen skadat ett finger o fick världens svullnad o sen blå/ svart . idag har de iaf skärt upp o tömt el ngt

han blir sjukskriven o de är ju inte de bästa för han... nej. han behöver jobba! 

ska åka dit på sön iaf . 

imorgn årsmöte / stämma så ikväll blir de slöa.... seg . seg . varit lit emkt igen i kalendern

var inne o stod på vårmarkanden . o nga av mina gamla elever kom o de är ju alltid kul att de vill prata :) 

träffade den kvinnan med som är på språkplats hos oss nu på jobbet, hon ville bjuda på kafffe men sa att vi tar de en annan gång :) 


tror pengarna räcker ok denna månad . betalat tillbaka lite skulder  men inte till broder. o lite kvar till dottern.

dyrt o laga bil!!! tur ja fick full lön. o typ 2 mån kvar på bilen . de ska bli skönt :) 


nu film el bok o chips ;) trevlig fredag !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards