Alla inlägg den 30 mars 2022

Av mamma-tilda - 30 mars 2022 19:20

nu har det åter varit fulltecknade dagar!

gått i ett sen förra veckan så idag trodde jag det var torsdags 

o sanrt dags för helg ... vilan dock är väl inte före lö kväll 

o sön fm! 


helgen som var ,var full! lö distriktstämma o sön till sonen

det känns ibland som jag bara sitter i soffan o inte orkar ngt 

o inte får ngt gjort o ibland känns det som jag bara är uppbokad.

obalans! i måndags lovade ja o fixa stallet o var lite barnvakt efter.

igår barnvakt. idag började jag dagne med barnvakt o sen till 

min "xa " grabb el vad jag ska kalla han. varit lite blandat upp o ner i skolan

så bestämde mig för o åka dit o stötta upp lite.

sen jobbade ja lång dag så ikväll är jag ledig! 


imorgon barnvakt igen 06.00- 7.30  sen börja jobba tiidgare då många är sjuka,

kvällen på årsmöte som ombud så blir en LÅNG dag!.

fre- lö lutar åt barnvakt.... 


oro för sonen. fast jag orkar inte så förtränger den. 

xa gossen kan jag ge till lite grand o de tänker ja göra.

vi har nu kommit överens om att jag är  "kontaktperson" så många 

som undrar vad jag är..vad för roll. gammal resurs, gammal vän, jobbar jag ? privat? vad är jag

jag kommer inte släppa han utan ge de jag kan. den ungen älskar jag bara! så...

nu säger vi helt enkelt kontaktperson bara bestämde vi. 


de dyker upp i livet med några års mellanrum dessa ungar jag bara älskar o vill få ge till! 

en del vill jag bara ta hem o få hålla om, ge tid, omsorg , mat o bara finnas där för.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards