Direktlänk till inlägg 27 januari 2023

mentalt trött

Av mamma-tilda - 27 januari 2023 19:43

jag är rejält trött efter sista veckan! 

igår var det en ta de lungt kväll efter lite stalljobb. 

dock sov jag som en kratta inatt och varit vaken varanann timme.


så nu efter sista 1.5 veckans oro är jag trött!

fick iaf en härligt fin dag idag och kvalitetstid med mitt <3 barn på efm.

kontaktade soc i veckan och bad om stödsamtal för egen del. jag frågade efter stöd från samma 

personal som har gossen o vh . känns som de är enklast än o dra allt för ngn icke känd el insatt.

jag erkänner att sista veckans oro tagit energi.  kommer vara komp/ tjänstledig nga timmar på mån fm för o vara med i skolan. 

soc personalen sa att de börjat diskutera mitt uppdrag och ökning. de hade lite förslag tydligen vi får se. 

jag var ju bara från början ute efter att ha dem i ryggen i samarbete med skolan . lite myndigehts tryck :) sen viss en peng o stöd är aldrig fel, o ja jag gör betydligt mer än en kväll i  veckan , nu har vi kört / setts 10 dagar i ett streck typ.

o den tiden lägger jag mer än gärna!! jag älskar den ungen och de som hände får bara inte hända så det var bara o steppa upp nu! 


i helgen nu ska jag iaf åka till minsyster o lite dagspa. kan var abehövligt  även om de känns svårt att vara på annan ort en bra bit bort o åker tåg så kan inte ta mig s¨snabbt hem om de händer något. jag får lite på att vh håller fast vid de vi sagt om kamrater en tid.


nu ska ja iaf ha eget fredags mys :) fast jag saknar ungen redan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards