Alla inlägg den 24 juli 2023

Av mamma-tilda - 24 juli 2023 17:59

känner mig sur, tråkig , utmattad. trött på allt! 

gossen sa en dag att han inte gjort ngt roligt för han inte sovit över med kompisar... 

fast han fått sova över.


nu känner jag att min semester rinner iväg utan att jag gjort något kul!!

jag valde ju bort sweden rock för gossen kommit hit på heltid. valde bort time to rock då jag inte ville 

ha barnvakt , valde bort tribute festivalen i varberg för ungen inte ville med!  


inte badat i havet än! inte sovit i bilen el tältat. 

känner mig grinfärdig ikväll! utan anledning. bara så less på att vara snäll vuxen.

jag som skulle göra masssa denna sommar.  jag ångrar inte att ha gossen här men varför ska 

jag hamna i dessa depp ? o varför kan jag inte göra ngt ändå??


atraktor köpet ångrar jag med delvis el iaf ibland. nu är den körd till gossens pappas vän som har verkstad får vi se vad de hittar och hur dyrt de blir. vad lider jag av för fel? varför kan jag aldrig säga nej??? jag orkar inte med mig själv. vill bara gråta. 


o sonen lånat 3000 ca denna månad. 

bilen till verkstad imorogn då motorlampan började lysa. håll tumamrna att de bara är partikelfiltret!


inga pengar ikväll så kan inte gå ut o äta el något! 

orkar inte ens fundera på vem jag vill umgås med. så jag sitter väl här o surar ikväll efter stallet.

dottern på semester nga dagar. 


fy bubblan vad tråkigt det är o må så här- o vara sur. grinig o gråtfärdig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards