Alla inlägg den 1 februari 2015

Av mamma-tilda - 1 februari 2015 15:13

fick med mig min gullunge på 2,5 år hem igår! o att ha en liten kille som vill hinna allt när han kommer gör att nu är vi trötta! han sover o jag vilar...

fått in ved,skottat lite,mockat,åkt pulka,packat hö,fyllt vatten i en hage,fixat mat,disken,han har åkt traktor m svågern o sedan ridit en kort sväng! så d var tusan vad vi hunnit idag! o jag har kört 1 tvätt oxå!

helt mör... det är verkligen mkt en liten gosse vill hinna!


o ikväll kommer hans storasyster till imorgon...

m det blir ju mer lugn kväll o sedan iväg till förskolan o jobbet imorgon bitti!

ska få iväg bilen sedan med är tanken, ner till verkstaden får vi se vad som är knas. ngn kontakt el givare.

har taskig tomgång o går knappt vid väderomslag.


fasiken vad jag är trött nu:) ute hela dagen nästan igår. körde stora gossen till skidbacke.o idag m lillen här hemma!

m skönt trött...


o tydligen har dottern o syster köpt sig varsin häst till...kommer hem på tisd.!

o sedna är meningen d ska åka lö el tor! så då är jag hemma m massa hästar! o jobb mm...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards