Alla inlägg den 11 februari 2015

Av mamma-tilda - 11 februari 2015 20:20

känns som jag fått lite ordnig på mina känslor. mår bättre.

m funderar allvarligt på jobbet... prova ngt annat?


fick klippninga flyttad pga av trassel för min frisör ..så blir nästa vecka! jaja den som vänta rpå ngt gott....

köpte 2 doftljus i fina ljusmuggar! myser o njuter . livet är rätt ok!.

jobbar på att må bra. fokusera på mig o mitt... göra saker förmin skull!'


saknar barnen,. oroar m typ stup i ett m jag har nu egentligen faktiskt inte ansvaret för ngn anna än mig själv!

den meningen ska jag nog messa min prat S;)  mina egna barn är "vuxna" . min gosse är ju bara till låns o inte varit på ett tag... så jag får släppa taget.. kan bara ge när mottagearen vill...kommer alltid finnas för han o älska han så länge jag lever. m jag kan inte göra så mkt mer nu... än finnas där när han behöver. tungt ibland o känner mig enormt tom. skulle kunna grina av saknad m jag har fått glädjen o låna o älska. försöker fokusera o hålla d bästa jag fått i minne! att få vara en del o betyda ngt för en annan människa är så härligt. o jag är tacksam. 


bokat en tur till dottern om nga veckor...efter lön;)

lyckades köpa jeans idag! hitta 2par!!

fikat ute m S.

ska på konsert på fred.!

var nöjd med det livet ger... hitta glädjen!


jag jobbar på d o försöker hitta positivt fokus!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards