Alla inlägg den 3 februari 2015

Av mamma-tilda - 3 februari 2015 21:49

för en vecka sedan var livet jobbigt. inget var roligt! efter ett samtal o lite annat känns det bättre!

livet går vidare o jag känner att jag hittat lite lite balans el iaf lite styrka el ngt igen....


funderar fortfarande över en del saker o annat i livet.

o slarvar m maten igen... har liksom inte haft rätt fokus el energi. den där jävlar anamman som krävs...väntar lite på den att infinna sig.


sugen på en sem dag! bara vara ...hinna handla ,åka till vänner el göra ngt dagtid! typ!

fundera rpå o åka till dottern .

funderar på min födelsedagspresent.

funderar på resa.

funderar på när jag ska börja träna.


ska iaf på bio m småbarnen på lö.

klipptid bokad om 1 vecka!!

bilen inlämnad för o kolla varför den är trälig..vid start o väderomslag.. knappt går på tomgång.


läggdax.

nya tag för sonen.

tacksam för anhöriggruppen. så jäkla skönt o få gå iväg o sätt aord på allt möjligt... d jobbiga , d som är bättre. förmågan att ta emot hjälp o börja hitta mig själv igen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards