Alla inlägg den 7 juni 2015

Av mamma-tilda - 7 juni 2015 17:24

jag har varit nga dagar på Sweden Rock! o igår spelade Judas Priest ! ett av världens bästa band!! o jag stod näst längst fram o hade fri sikt!! o de var så jäkla fantastiskt bra! ville bara det skulle fortsätta hela natten!!

o där i publiken innan de började träffade jag lite trevliga fans:) O Eva från Umeå hade batteri i sin mobil ...inte jag! helt jäkla batteritorsk! o supersnäll är hon o messar mig bilder!! o nu ska jag få fler från hennes man på mailen! helt jäkla underbart. Detta var nog en av de bästa kvällarna jag upplevt! längts fram av 20 tusen människor o jag är medveten om typ 5 st! fokus på spelningen!! så jäkla bra att jag fick nästan orgasm;);)


packat upp o burit iväg tvätten m tvättar inte ikväll! köpte pizza på hemvägen o nu harjag tryckt i mig allt som fanns kvar;) sugen på chips...undra om grannen har några;)


imorgon jobbdag!vill inte... vill vara på festival;)el iaf ha semester!sitta i solstol  o bara vara!

o jag har sen semester ...fast flera saker inbokade 2-3 helger på raken. o en resa till Warszava... så ska väl inte klaga. o efter sem börjar jag nytt jobb! lite spännande efter alla år. fast är ju "samma" jobb bara ny plats!  o mer lön;)

 dusch kankse....


imoorgn är en ny dag... o dax o vara lite envis m vikten... fram till resan;);)  ust nu känner jag mig alldels underbart slö o småtjock;)


kramar till alla mina vänner o er andra! o en extra kram till alla Judas Priest fans!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards