Alla inlägg den 10 juni 2015

Av mamma-tilda - 10 juni 2015 21:19

älskar när det går att ha ytterdörren öppen! o äntligen har d blivit så varmt! ikväll gick det ju tom o sitta ute o lässa ända till 21!! o snart är det shorts dygnet runt!

mår rätt gott! jobbar vidare på mina inre känslor... o hur livet är/ varit! m just idag känns det bra!


imorgon är det skolavslutning! jäkla gött! studiedagar sedan må-ti. o onsd drar vi till Warsawa!!

o studedagarna ska tillbringas på kollegans sommarhus på västkusten!härligt!:)


träffat sonen ikväll o fikat! o så bet mamma lite mat åt han!

o körde gossen till sin "knäppa" flickvän. kan inte direkt påstå att jag gillar henne! o ungen kunde inte ens tacka för skjutsen! o min gosse ska m henne till mormor 2 veckor. blir kul för han o komma dit !


o får kanske hem dottern en snabbis fr - lö ! min fina tjej.


o måste börja packa / städa/ rensa på jobbet... ska ju byta jobb efter semestern!! o mkt har jag samlat på 13 år;)

blir väl en hel del i spotunnan! massa som inte blivit använt på länge.. o frågan är om jag kommer använda det??

känns lite konstigt. nästa jobb är ju lite oskrivet...fast tryggt påd viset att d är " samma" som jag kan.. fast nytt o jag inte ens vet ur lokalerna är! o inte vad för arbetstider el ngt... inte ens avd! lite skönt o bara släppa taget ;) haft kontroll så länge o styrt jobb o oros kontroll privat. så känns rätt skönt!


nu är d kväller o mys en liten stund!

egen tid!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards