Alla inlägg den 16 februari 2023

Av mamma-tilda - 16 februari 2023 17:52

jag erkänner för mig själv att jag var nog rätt nära gränsen denna gång. 

dåligt humör, snabbt till ilska o irritation. trött . sover dåligt. 

o så denna djävulska huvudvärk som kommer o går.  kan just nu inte tro att den bara har med förkylningen att göra.


ska ju vara sjukskirven nästa v. o de känns skönt. sedan har jag massor att göra / lösa men att

känna att jag har möjlighet att sova länge.  göra de i lugn på dagtid.  känns bra. 


jag vet dock inte hur jag ska göra med systers blommor. Närke resan blev ju flyttad men ska jag åka o pausa där ett dygn ? el är de bara stress i onödan?? kan inte bestämma mig. 


behöver vila o återhämta mig . jag känner det- ångrar lite att jag inte frågade om sömntabletter .

vet inte när ja sov en hel natt senast. 

idag iaf så känns de som förkylningen börjat ge sig. orkade packa hö åt dottern,

o skolmöte på efm för extrabarnet hann vila däremellan. nu ska jag strax iväg o hämta efter boxningen...

ja ja de är ju inte mitt jobb varje gång  ja vet . ja jobbar på de  han tog biússen dit iaf . o bussen imorse till praktiken tidigt för o hinna men han fixade det !


jag märker att jag biter ihop i käken. tandl. ville ju att ja skulle ha bettskena el ngt kanske får ta tag i det. märker nu när jag ska försöka varva ner att jag spänner mig. 

kanske ska försöka klämma in en massage nästa vecka. 


långt br asamtla med chefen igår, hon undrade om vi skulle se över arb. uppgifter.. snällt.  

ja ska klura på den frågan. o om ja kan gå ner i tjänst lite el ta ledigt . el ska jag helt enkel be om mer sjukskrivnng ? de känns mysko att göra. när jag inte är fyskiskt sjuk. jaja ska försöka återhämta mig under veckan o fundera över mitt liv. det har varit nga tunga dagar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards