Alla inlägg den 16 april 2024

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen.

höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet.

pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop

kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än.

är sliten o mår mentalt inte bra just nu. 


lyckades deklarera iaf ikväll. skulle ju få betalat skatt men nu lyckades jag iaf få lite tillbaka.

trodde ju de skulle bli mer tillbaka. Glad bara att jag slipper restskatten! 


vill inte bli sjukskriven. 

ledsen inombords.

jag väntar på att xa barnet ska ringa. så trött på att de händer skit. trött på att han inte hör av sig.

jag vet att jag bara är xtra nu men de går jävligt bra när man vill ha ngt. 

jag har bokat handledarkursen.. o det vet han inte eftersom han inte ringer tillbaka . så trött

på mig själv som hela tiden gör saker . jag älskar honom o jag vet att han älskar mig på sitt vis,jag vet i teorin att 

jag är viktig. men just nu o när de blir så här känns de ruttet. känner mig som ett barn som vänta rpå 

bekräftelse.  så less på mig sjölv o min jävla oro över ungarna. orkar ju inte . men kan inte låta bli. 

vill bara gråta för min värdelöshet. 


orkar inte. vet att må bra är viktigare än pengar men dragit på mig lån igen, så behöver ha in dem

trött på mig själv.

trött på livet.

trött på jobbet

trött på ungarna 

trött. 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards