Alla inlägg den 3 januari 2015

Av mamma-tilda - 3 januari 2015 21:41

frustrerad är kanske bättre ord. 

hade svårt o somna om i morse.får massa tankar.irreterad på mig själv. min frustration ,oro, över d jag inte kan styra.


gått bra o fixa stallet o tjejerna kom o red o borsta alla hästar:) systerdotter o en kompis flicka.


iaf lagat mat idag. o drack faktiskt 1 cider till. nu funderar jag på vad som är i min hjärna. snurrar en del.

kan ju inte kolla film hela natten för o hålla hjärnan ifrån...


öppna vinaren o dricka m onykter...nja ingen vidare lösning.alkohol löser definitvt inget m än för en jäkla kort stund.


tpl- ett ord dottern lärt mig;) trött på livet! mått bra så förstår liksom inte vad riktigt.

el ju delvis .oro över sonen. frustrerad över gossen. så visst de bitarna stör mig.

skulle behöva iväg. få råd. suck. när ska jag klara livet själv?? kommer jag ngn sin`?

vill inte belasta andra,vill bara grina nu. o så jävla farligt är d inte. mina jäkla tankar. mina behov. att allt blir bra.

få min ursäkt..


vet inte. bestämt mig för o försöka ligga lågt. få ordning på relationen m sonen, varför ska d vara så svårt när han är "fri"??

tänkte jag skulle klara o vänta ut gossen oxå,, har ju dock talat om att jag väntar på min ursäkt. inget mer! o låter han höra av sig.. vet inte om d är rätt . men jag vet inte ut el in snart. 


huvudvärken kom ju som ett brev på posten oxå på em o är tillbaka igen! är d spänningar el förkylningen??


åt iaf god tårta nyss från grannen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards